Koudelko, budíček! Zapomeňte na ruské agenty. USA podvratně ovlivňovaly Brexit a volby ve Velké Británii. Americká Nadace Open Fond Society působí i v České republice. Video: Soros o Havlovi

Důkazy o ruském vlivu na volby a politiku jiných zemí nejsou žádné – a všichni jimi straší (včetně české tajné služby BIS a hlavního agenta Koudelky). Nepřítel je jinde. Britský premiér Boris Johnson vyzval k prošetření vážného podezření, že Brexit a volby ve Velké Británii ovlivňovaly Spojené státy.

Příklad Velké Británie mimo jiné vysvětluje, proč byly v Praze na Albertově letos 17. listopadu zastoupena jen dvě média, a to televize DVTV, napojená na fondy George Sorose a Deník N, který podle všeho sosá ze stejného cecíku.


Miliardář Soros o tom, jak udělal Václava Havla prezidentem a vysvětlil mu, že stažení USA z Evropy není dobrý nápad. “Taková rozhodnutí náleží profesionálům”, míní Soros.

Usvědčující data byla odhalena na bankovních účtech londýnské pobočky organizace Best for Britain (Nejlepší pro Británii), kterou sponzorovala nadace Open society fond amerického miliardáře George Sorose (89 let). Šlo o částky v řádech stamilionů korun.

Open fond Society – včetně napojení na média – působí i v České republice a dalších 70 zemích světa. V některých – například v Maďarsku je na černé listině. Teď jim to hrozí i ve Velké Británii, což je pikantní – vzhledem ke tradičním spojeneckým vztahům mezi oběma zeměmi.


Soros: Chtěl jsem je jen trochu přeškolit

“Já jsem je neplatil, aby vykonávaly nějakou partyzánskou, nebo podvratnou činnost, ale aby vzdělávali britské občany,” vysvětluje americký miliardář Soros, který je podle všeho “bílým” koněm amerických zájmů na světě. “Nechtěl jsem, aby Británie udělala osudovou chybu.”

Ředitel BIS Roman Koudelka, nositel medaile americké CIA

Onou chybou by bylo podle Sorose vystoupení Británie z Evropské unie – což se přesně stalo. Rozhodli o tom občané nejen v referendu, ale také drtivou většinou i v nedávných volbách – a to navzdory obrovským penězům, které tam skrze Sorose pumpovali američtí “deep – state -boys”, aby vychovali “lepší” občanskou společnost.


Soros vytváří barevné revoluce po celém světě, ne proto, že je lidumil, ale pod praporem zájmů amerického Deep State (Hluboký stát). Na jeho vrub je přičítáno nejen tzv. Arabské jaro, ale i převrat na Ukrajině, pád vlády na Slovensku a protivládní demonstrace v České republice. Podle některých historiků měl Soros prsty už ve zvolení Václava Havla prezidentem v roce 1989, o čemž ostatně vypovídá výše uvedené video.



Nadaci Open Society fond teď hrozí, pokud se podezření potvrdí, ve Velké Británii zákaz činnosti. Připomeňme, že za podvratnou politickou aktivitu byla nedávno v Rusku zakázána česká organizace Člověk v tísni, která s Open Society fond spolupracuje, a jejíž hlavní politruk Šimon Pánek byl ve správní radě amerického fondu.


Zákaz Sorose v Česku?

V České republice je kontroverzní nadace Open Society fond (OSF) napojena na řadu hnutí, aktivit a především médií. Nijak se netají tím, že nejen financuje, ale také sama realizuje jak projekty, které usilují o systémové změny na celostátní úrovni (viz web OSF). Je mimo jiné finančně napojena například na Ústav nezávislé žurnalistiky, který má zas vazby na Českou televizi.

Daniela Drtinová, Sorosova prodloužená pazoura

Televize DVTV (renegáti z České televize) má na OSF průkaznou vazbu v osobě své zakladatelky a moderátorky Daniely Drtinové, která sedí ve správní radě Open Society fond.

Zřejmé je také propojení OSF na společnost N média, vlastníka nového Deníku N. Na svých webových stránkách OSF uvádí, že zaplatila slovenskému vydavatelství N Press 60 tisíc korun za “sérií článků o ruském vlivu na slovenskou politiku“.

Svou práci na Slovensku Denník N už odvedl, když přispěl k tomu, že mnozí uvěřili groteskní přesmyčce “vražda manželského páru – italská mafie – premiér Fico” – což je vlastně majstrštyk. V Česku to zatím ještě skřípe.

Také další jména “nezávislých” novinářů, kteří působili ve správní radě americké nátlakové party OSF jsou zajímavá: šéfredaktor Bakalova týdeníku Respekt Erich Tabery, kontroverzní komentátor – mudrlant Jiří Pehe, europoslanec Luděk Niedemayer (TOP 09), aktivistka Jana Klusáková, novinář Jan Urban a další, které spojuje nenávist k Rusku a prezidentovi Zemanovi.




Ovlivňování politiky skrze média zahraničními penězi zakazuje v Británii zákon, který však lze obejít právě kličkou přes různé fondy a nadace. Obdobná situace je i v České republice.


Sorosova nadace Open Society Foundation se sídlem v New Yorku podle všeho přivedla přibližně 100 milionů korun do kampaní proti Brexitu, které vedly k historickému hlasování v roce 2016.

Skupina Best for Britain údajně skrze britská “nezávislá” proevropská vytvářela tlak na média, aby měl premiér Johnson s prosazením Brexitu v parlamentu. Před Brexitem mimo jiné vytvořila web, který instruoval britské občany, jak volit kandidáty proti Brexitu.


Americká nadace Open society fond dotovala organizaci Best for Britain i v roce 2017 a dalších letech částkami v řádech stovek milionů korun. Data byla odhalena v účtech londýnské pobočky organizace, která sdílí kancelářskou budovu s dalšími skupinami proti Brexitu, jako jsou Otevřená Británie a Evropské hnutí.




Holler Box
Holler Box